Saturday, June 1, 2019

TOMIC challenge #4 - Sea & Summer

Hi everyone, Today starts a new challenge over at TOMIC blog and our theme this month is 'Sea & Summer'.


Here's my card, hope you like it!


I have used Pink Lemonade Tilda from the Pink Lemonade Collection 2014, coloured with Distress reinkers and markers.


Magnolia products:

Pink Lemonade Tilda - Pink Lemonade Collection 2014
MYPopUP BOX #1 Fiesta
VideofyMe Bubbles
Vintage Tag

Paper: Maja Design


Thank you so much for stopping by my blog. 







40 comments:

  1. Hvem som noen gang leser dette vitnesbyrdet i dag, skulle feire med meg og min familie, fordi det hele startet som en vits for noen mennesker og andre sa at det var umulig. Jeg heter Reidunn Olderløkken og er fra Ålesund, Norge, men jeg flytter til Chicago i USA sammen med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, da jeg mistet jobben og kona forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta godt vare på meg selv og familiens behov. av henne og barna mine i det øyeblikket. Jeg klarte i ni år, ingen kone å forsørge meg for å ta godt vare på barna. Jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun hindrer meg i å snakke med henne, jeg prøver å snakke med venninnen og familiemedlemmene, men vet fortsatt at en kan hjelpe meg, og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men de gjorde likevel ikke ring meg, før det kom en trofast dag som jeg aldri vil glemme i livet mitt. Da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med, og han fortalte meg om en flott mann som hjalp ham med å få en god jobb i coca cola company og han fortalte at han er en stavebeslag, men jeg er en person som aldri tror på stavebeslag, men jeg bestemte meg for å prøve ham, og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre i løpet av de syv dagene av lunsj. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørget for at alt gikk bra og min kone skulle se meg igjen etter det fantastiske arbeidet med Drigbonovia. Min kone ringer til meg med et ukjent nummer og ba om unnskyldning, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg og barna våre og min kone vender hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn mitt takknemningsbrev som heter, nå er jeg sjef for paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg om du har problemer med å sende en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt, og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.......

    ReplyDelete
  2. Pre-owned is the biggest growth area in the Panerai replica watch industry for a few important reasons; one of those Breitling replica reasons is that the connecting power of the Internet allows for Tag Heuer replica people with someone to sell and people who want to buy that item to connect easily. In the past, people didn’t sell their unwanted Patek Philippe replica timepieces because doing so was a challenge. 2020 will see more and more sophistication when it comes to helping Audemars Piguet replica consumers off-load watches they want to sell or trade. What is even better for the watch industry is that most rolex replica of the time, when a watch collector wishes to sell a watch, it is so that they can afford another watch.

    ReplyDelete
  3. Peroleh keuntungan banyak dengan memainkan permainan Poker Online dan Domino Online di agen ituQQ. Dimana permainan yang tersedia lebih banyak dan lebih mudah dimenangkan, maka dari itu anda dapat segera bergabung dan memainkannya di agen ituQQ.

    Agen Poker ituQQ
    Agen Domino ituQQ

    ReplyDelete
  4. Roofing SEO Company

    Some genuinely wonderful information, Glad I discovered your blog. I must say that you’ve done a superb job with this. And i am glad reading your article. Best of luck for the next! Please visit my web site ReviewExpress. We provide services of Digital Marketing for Plumbing Contractors.

    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    ReplyDelete
  5. I appreciate, cause I found exactly what I was looking for. You’ve done an excellent job. I have learn some great information! Best of luck for the next! Please visit my web site Reviewexpress, we are the one of the best Local SEO for Dentists service provider with clients spread all across the globe.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    ReplyDelete
  6. Buy Twitter followers from real accounts that engage with likes, retweets, and more. 500% Money-Back Guarantee. We offer 24/7 phone support. Find the best Twitter Follower Suppliers out there. From the best service to best customer support, and above all, avoid getting ripped off! buy gmail accounts

    ReplyDelete
  7. Thank you so much for this post! I love this pattern - it's perfect for showcasing beautiful blog posts.
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    SA GAMING

    ReplyDelete
  8. pg joker ศูนย์รวมค่ายเกมสล็อต คาสิโนที่ดินพวกเราคัดสรรค์มาให้ท่านแล้วที่นี้ พีจี มากไปกว่านั้นเป็น 1 ยูสสามารถเข้าเล่นได้ทุกค่ายในเว็บไซต์ไม่จำกัดพร้อมแอดไม่นดูแลตลอดๆ

    ReplyDelete
  9. สล็อต เว็บ ตรง จากค่ายเกมสล็อตออนไลน์ชื่อดังอันดับ 1 ที่นักพนันทั่วโลกให้การยอมรับว่าเป็นค่ายเกมสล็อตออนไลน์ที่ดีที่สุดตลอดกาลกับค่าย PG SLOT ที่มาแรงที่สุดในปี 2022

    ReplyDelete
  10. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 6b3b0a6fcb63954c0bc07f9feb63b40a
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    ReplyDelete
  11. Thank you for your explanation, very good content. 21ee7e1b30da15a1aa0c37e53f15511e
    define dedektörü

    ReplyDelete
  12. Thanks for your article. c0c3410eab222764b3fb4d4f38c772ea
    evde iş imkanı

    ReplyDelete
  13. Au moment où vous achetez une voiture, sa valeur diminue de moitié. Ce fait est vrai dans une moindre replique montre suisse mesure pour les montres – à l'exception de Rolex. Pour les modèles sportifs très demandés en acier inoxydable au moins (bien que ce soit rolex pas cher une situation plus délicate pour les modèles Oyster en or et les élégantes montres Cellini en or), il est possible d'obtenir un peu moins, voire plus, que le prix d'achat initial. C'est un point attrayant pour tout client, qu'il replique Rolex achète la montre pour cette raison particulière ou pour une autre. Il est rassurant de savoir que vous avez pris une sage décision.

    ReplyDelete
  14. Conley Tiffany3/28/23, 3:37 AM

    Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    ReplyDelete
  15. การเล่นของค่าย pg slot เว็บ PG เว็บเกมที่มีเกมให้ได้ทดลองเล่นฟรี แล้วก็ยังเป็น PG SLOT รูปแบบใหม่ตอนนี้ของปีแตกง่ายแม้มีทุนน้อยก็เล่นได้

    ReplyDelete
  16. PG Slot Asia เกมส์สล็อตพีจีออนไลน์ โดยตรงเว็บไซต์ใหม่ ฝากถอนโอนไวดูแลตลอดการเล่นเกมของลูกค้ารับโบนัสกับslot asia เล่นง่ายจ่ายเร็ว PG SLOT เว็บไซต์พวกเราเหมาะสมที่สุดในประเทศ

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to leave a comment! Hugs, Yuri xx